czwartek, 11 września 2014

Włosowe aplikacje na smartfona

Lubię od czasu do czasu pobuszować w sklepie Play,u i zobaczyć czy pojawiły się jakieś nowe aplikacje do zabijania czasu (i nie tylko).  Tym razem trafiłam na apki z włosowymi tutorialami z czego niezmiernie się cieszę. W końcu nie będę musiała szukać w internecie w nieskończoność fryzury, którą sama będę mogła wykonać. Nie mówiąc już o tym, że przed imprezą ćwiczę ją zwykle jakiś tydzień :D
Włosowych aplikacji przejrzałam dosyć sporo, ale tylko dwie przypasowały mi najbardziej:
  • Hairstyle for long hair
  • Hairstyle Tutorials
 Pierwsza z nich, Hairstyle for long hair, przeznaczona jest dla osób z długimi włosami. Po odpaleniu aplikacji pojawiają się miniatury różnorodnych fryzur (dokładnie 228), a po wybraniu jednej z nich ukaże się nam instrukcja :) Fryzury są bardzo różne od prostych koków po bardziej zaawansowane upięcia. Dany tutorial można także zapisać. Zaletą tej aplikacji jest brak konieczności połączenia z internetem.

Druga aplikacja opiera się na filmikach. Znajdziemy tam nie tylko upięcia ale także kręcenie/ prostowanie włosów. Galeria jest na prawdę duża i ciężko się odkleić od takich włosowych cudów :) Działanie aplikacji wymaga połączenia z internetem.

Jeśli szukacie włosowych inspiracji odsyłam Was także do instagramu, (który jest istną kopalnią) np. możecie zerknąć TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ :)

2 komentarze:

  1. Haha, nie wiedziałam, że można znaleźć takie fajne aplikacje ;) Ja do tej pory raczej pobierałam tylko te sprawdzone, ale chyba muszę to zmienić i poszukać ciekawych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Jeśli twój blog potrzebuje odświeżenia wyglądu lub chcesz kompletnie, go zmienić? Nie czekaj, pisz śmiało. Zajmiemy się tym dla Ciebie.
    https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl

    OdpowiedzUsuń