niedziela, 8 czerwca 2014

W drodze powrotnej ze Szrenicy






10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :)! I okoliczności przyrody jakie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Tak, jest tam pięknie polecam każdemu kto lubi górskie klimaty :))

      Usuń
  2. Piękne masz włosy, zazdroszczę Ci długości bo moje na razie są tylko do ramion dlatego ciągle stosuję naturalną i jak zwykle skuteczną pielęgnację :) ja też jestem posiadaczką falowanych włosów, świetnie sprawdza się u mnie koszulkowanie, powinnaś spróbować, skręt swoich włosów będzie dużo mocniejszy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) ja też startowałam z długości do ramion a że miałam włosy mocno pocieniowane to suche skręcały się ledwie za ucho. Zapuszczam już dwa lata i chciałabym dociągnąć jeszcze jakieś 5-10cm max :)
      Muszę poszukać tego koszulkowania nie spotkałam się z tym jeszcze :D

      Usuń
  3. Uwielbiam Szklarską Porębę,byłam ostatnie trzy lata pod rząd.A przy okazji piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie pokręcone, pofalowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh chyba pokręcę sobie włosy w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń